نوشته شده توسط : سیمین

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل کوثر ناب مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانانتور مشهد خود بجا می گذارد.

 

 

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت ، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل کوثر ناب می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . هتل پارس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

 

امکانات رفاهی هتل پارس مشهد:

اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد. مسافران تور مشهد  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آرامگاه فردوسی مشهد 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی با صفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌ هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است. مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن کرده و از اشعار فردوسی لذت ببرند.


غار کارده مشهد

روستاي «کارده» در فاصلة 48 کيلومتري شمال مشهد واقع گرديده و غار کارده در 3 کيلومتري آن قرار دارد. در محل مذكور كه موسوم به دره آل است دو غار در دو سمت دره قرار دارند. 

غار شرقي موسوم به غار اسكلت و غار غربي موسوم به غار کارده است. دهانه غار به صورت يک شکاف سنگي است که عرض تقريبي آن 1 تا 3 متر و طول آن حدود 100 متر مي‌باشد. اين غار کاملاً خشک است و پرتگاه‌هايي خطرناک دارد. کوهنوردان تور مشهد، اسکلت‌هايي از انسان مربوط به زمان‌هاي قديم را در درون اين غار مشاهده کرده‌اند.

 از مشخصه های این غار تعداد زیاد راه های فرعی است که هر راه فرعی خود به ۲ تا ۵ شاخه فرعی دیگر منتهی می شود. همچنین اغلب راه های فرعی و اصلی دارای یک ارتفاع هستند.لذا با توجه به عدم وجود نشانه گذاری در داخل غار کارده احتمال گم کردن مسیر اصلی وجود دارد. مسافران تور مشهد در غار کارده میتوانند لحظاتی به یاد ماندنی را سپری کنند.
 
 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

بهترین هتل 4 ستاره مشهد هتل الغدیر است که در چهارراه شهدا مشهد قرار دارد.این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم بروند. این هتل در مجموع از 289 اتاق خوب تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز برای مسافران تور مشهد نورز 95 در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل الغدیر مشهد1

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت مخصوص مسافرانتور مشهد نوروز 95، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

هتل الغدیر مشهد2

 

 

هتل اعیان مشهد

اعیان1

یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد هتل اعیان است که در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) بنا شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم مطهر بروند و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.این هتل امکانات خوبی را ذر اختیار مسافرانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

اعیان 

اعیان2

اعیان4

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

اعیان3

اعیان5

 

 

هتل آریا مشهد

2.jpg نوع

بهترین هتل 3 ستاره مشهد هتل آریا است. که در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. مسافرانتور مشهد نوروز 95 می توا نند در این هتل با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می گیرد.

1.JPG

.JPG

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ شاهنامه مشهد 

_شاهنامه_مشهد_3.jpg

باغ شاهنامهمجموعه ای است به وسعت 3 هکتار در انتهای توس 33 (بلوار توس مشهد) که به همّت آقای سیّد حسن موسوی ساخته شده و در ساخت و تزئین آن از معماری و هنر اصیل ایرانی بهره گرفته شده است. و یکی از جاذبه های گردشگری مشهد است. فضاهای پیش بینی شده در آن عبارتند از سالن اجتماعات، غذاخوری، نگارخانه، پارک بازی کودکان، فضای آبی، آلاچیقها، سیاه چادرها، اوبۀ ترکمن ؛ اجرای مراسمات نمایش نقالی و شاهنامه خوانی ؛ نمایشگاه اقوام مختلف و در کل این باغ محلی خواهد بود برای یاداوری میراث کهن دیار ایران زمین و مکانی برای احیای هنرهای اصیل و قدیمی این مرزوبوم که در حال فراموشی اند.

_شاهنامه_مشهد_1.jpg

باغ شاهنامه مشهد یکی از بهترین فضاهای موجود در شهرمشهدبرای برگزاری مراسم های آئینی و … بویژه بزرگداشت فردوسی بزرگ می باشد و از جاهای تفریحی مشهداست . طراحی اصلی فضاهای آن بر اساس شاهنامه دیده شده است .

_شاهنامه_مشهد_2.jpg

شنبه، سه شنبه، پنج شنبه صبح از ساعت 8 الی 13 بازدید جهت رزرو


باغ موزه نادر شاه مشهد :

_موزه_نادر_شاه_مشهد_3.jpg

آرامگاه نادر شاه بنایی است درمجموعه باغ موزه نادریدر شهر مشهدکه به یادبود نادر شاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحونطراحی و ساخته شده‌است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاهمیباشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاهرا نمایش میدهد.

باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدامشهدواقع شده است. در این موزه  مجسمه سنگی از نادر شاه  افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در  این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث  دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه  ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این باغ به دستور نادر شاه در سال۱۱۴۵روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.

_موزه_نادر_شاه_مشهد_1.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تهران مشهد :

هتل 4ستاره تهران مشهد درزمینی به مساحت 11 متر مربع در سال 1352 احداث شده است.این هتل با تجربه ای چندین ساله و با امکانات کامل رفاهی، آماده میزبانی میهمانان و زائرین تور مشهد می باشد.  این هتل با حرم مطهر 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل از فضای باز و سرسبز، آب نما، باغچه های گل کاری برخوردار است.

_تهران_مشهد_4.jpg

_تهران_مشهد_3.jpg

امکانات هتل تهران مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صندوق  تاکسی سرویس، لاندری،پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق،  روم سرویس، ماهواره، خودپرداز، امانات، نمازخانه، اعلام حریق،چایخانه، کافی نت و..

_تهران_مشهد_2.jpg

_تهران_مشهد.JPG


هتل ایران مشهد:

هتل ایران مشهد هتل 4 ستاره تاپ میباشد دارای مکانی بسیار دنج و آرام میباشد .این هتل در سال 1388 بازسازی شده است. هتل در مجموع 132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه دارد. اینهتل در فاصله تنها 5 دقیقه ای به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد20 دقیقه با هتل فاصله دارد. اینترنت رایگان یکی از امکانات این هتل برای میهمانان تور مشهد می باشد.

_ایران_مشهد.JPG

_ایران_مشهد6.jpg

امکانات هتل ایران مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، کافی نت،نمازخانه، اعلام حریق و...

_ایران_مشهد_4.jpg

Iran5.JPG

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع کوهسر مشهد 

_کوهسر_مشهد.jpg

_کوهسرمشهد1.jpg

مجتمع کوهسر مشهد یکی از باشکوه ترین ,بهترین و مجلل ترین مجتمع های تفریحی و فرهنگی مشهدمی باشد . این مجتمع دارای دو رستوران غدا خوری می باشد . رستوران نیلوفر آبی که دارای دکوراسیون عالی و مجا می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای صرف غذا و ملاقات های گردشگرانتور مشهداست . دیگری رستوران ایتالیایی بونو می باشد . این رستوران دارای چشم انداز بی نظیری است و سرویسی کاملا ایتالیایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد.در این مجتمع امکاناتی همچون : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، سالن های کنفرانس ، سالن بیلیارد ، سالن بولینگ ، زمین تنیس می باشد.

_کوهسر_مشهد2.jpg

_کوهسر_مشهد3.jpg


رستورران شورورزی مشهد :

_شورورزی2.jpg

رستوران شورورزی دارای سابقه ای درخشان در رستوران داری است.این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد  و در بلوار سازمان آب نبش شهید صادقی 15 واقع شده است .و با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافرانتور مشهدمی توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .استقبال گرم از میهمانان و فضای دنج و لوکس آن دلنشین و غذاهای آن خوشمزه و با کیفیت هستند . یکی از ویژگی های قابل توجه رستوران شورورزی مشهد قیمت های مناسب غذاها بوده که البته با کیفیت ارائه شده آن ها متناسب است .

_شور_ورزی.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا و در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع) احداث شده است. در این هتل هزينه اقامت كودكان 2 تا 7 سال نيمه بها و براي كودكان بالاي 7 سال تمام بها است. همچنین نرخ فولبرد با احتساب سونا و جکوزی می باشد.

پارمیدا 4

امکانات هتل پارمیدا مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، اعلام حرق، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، پارکینگ، اینترنت در لابی و...

پارمیدا2

پارمیدا3

 


هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در در زمینی به مساحت 33000 مترمربع احداث شده است. هتل در حاشیه بزرگراه کلانتری، یکی از شاه راه های اصلی مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع  162 اتاق دارد. از امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد.

پردیسان1

امکانات هتل پردیسان مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، چایخانه، لاندری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، صندوق امانات، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد و...

پردیسان2

پردیسان4

 مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس که در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا میباشد. فاصله این هتل گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و زائران تور مشهد با چند دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مشرف شوند. همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شدو این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

-سینور1.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات این هتل هستند که مسافران تور مشهد میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

-سینور5.jpg

-سینور2.jpg

-سینور3.jpg

-سینور4.jpg

 


هتل الغدیر مشهد

هتل ۴ ستاره الغدیر مشهد یکی از هتل های تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.قیمت اتاق ها بصورت فولبرد است(به همراه صبحانه،ناهار و شام)* هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

-الغدیر-1.jpg

امکانات هتل الغدیر مشهد:

اتاق ها مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام با وان یا دوش، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته* اتاق سه تخته* سوئیت دو نفره* سوئیت سه نفره* آپارتمان یک خوابه سه نفره* آپارتمان دو خوابه چهار نفره* آپارتمان دو خوابه پنج نفره میباشد .۵ دقیقه پیاده روی تا حرم , لابی ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، خود پرداز ، اینترنت در لابی ، گیم نت ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ، سیستم اطفاء حریق از دیگر امکانات هتل میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-الغدیر2.jpg

-الغدیر4.jpg


هتل آسیا مشهد

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد بنا شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

5هتل_آسیا_مشهد.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استغاده نمایید.اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، ماهواره، سرویس حرم و... از دیگر امکانات هتل هلیا است و مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-آسیا1.jpg

-آسیا3.jpg

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

_آپادانا_مشهد3.jpg

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

 

_آپادانا_مشهد2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپادانا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد و از هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق با دو دکراسیون مجزای سنتی و مدرن  تشکیل شده است. در این هتل اقامت کودکان زیر چهار سال به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد به صورت پیاده فاصله ای 5 دقیقه ای تا حرم دارد از این رو برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند نزدیک حرم اقامت داشته باشند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

هتل فردوس مشهد محیطی زیبا دارد که توجه تمامی مسافران تور مشهد را به خود جلب می کند این هتل دارای لابی وسیع و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که نمای این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

از امکانات هتل فردوس مشهد می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

هتل فردوس مشهد

آدرس هتل فردوس مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل فردوس مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این رستوران امروزه توجه بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران تور مشهد 94 پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بابا قدرت مشهد,معروف ترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر مشهد و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. هتل سروش از جمله هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 300 متر فاصله دارد که پیاده تنها 5 دقیقه طول می کشد از این رو این هتل گزینه مناسبی برای مسافران تور مشهد به شمار می رود. در این هتل اقامت کودکان بین 3 تا 8 سال به صورت نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوند. هتل سروش مشهد از سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون تشکیل شده است. این هتل تور مشهد 94 دارای 45 واحد می باشد که به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP قرار دارد. هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

از امکانات هتل سروش می توان به کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری مسافران تور مشهد و خدمات مسافراتی و... اشاره کرد.

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

آدرس هتل سروش مشهد : مشهد , خیابان نواب صفوی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سروش مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود  و استفاده گردشگران تور مشهد طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد که مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . مسافران تور مشهد 94 می توانند از این رستوران با کیفیت غذاهای خوب لذت ببرند



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آلتون مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل نور گلستان مشهد

هتل نور گلستان مشهد وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد. اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال در این هتل کاملا به صورت رایگان می باشد. فاصله این هتل تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه می باشد از این رو دسترسی به حرم از این هتل برای میهمانان تور مشهد آسان می باشد . ظرفیت استاندارد هر اتاق شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم درا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . هتل نور گلستان مشهد مهمان خارجی نمی پذیرد.

از امکانات هتل نور مشهد می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و... در تور مشهد 94 اشاره کرد

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل نور گلستان مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , هتل های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

آرامگاه نادرشاه بنایی است در مجموعه باغ موزه نادری در شهر مشهد که به یادبود نادرشاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شده‌است . ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاه می باشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاه را نمایش میدهد .

موزه آرامگاه نادری مشهد

آرامگاه کنونی نادرشاه واقع در ضلع شمال غربی چهارراه شهدا (نادری سابق) که پس از آرامگاه امام رضا ، مهم‌ترین مکان گردشگری و تاریخی داخل شهر مشهد به شمار می رود . این بنا در باغی به مساحت ۱۴۴۰۰ متر مربع ساخته شده‌است . آرامگاه شامل سکویی دوازده پله‌ای ، محل گور ، پوششی خیمه مانند بر روی قبر ، سکویی مرتفع در مجاورت قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب و سه تن دیگر در پی او ، یک غرفه فروش کتاب و دو تالار برای موزه‌است .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 موزه نادری در قسمت اصلی بنا در ۲ تالار معرفی آثار تاریخی این دوره را نشان می دهد :

تالار شماره 1 : به‌ نمایش اشیاء مختلفی به‌منظور معرفی آثار تاریخی دوره افشار پرداخته است که شامل انواع سلاح‌ها ، البسه و پوشاک رزمی نظامیان دوره افشار ، تابلوهای نقاشی از نادر و صحنه‌های جنگ مانند تابلویی از جنگ کرنال ، وسایل سوارکاری مانند زین و برگ اسب از دوره افشار تا قاجار ، چند نسخه خطی نفیس از جمله تاریخ جهانگشای نادری و دو شمشیر متعلق به نادر می باشد .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 تالار شماره 2 : در حال حاضر به نمایش برخی تصاویر و نیز پاره ای اطلاعات تاریخی در ارتباط با زندگی نادرشاه افشار و همچنین کلنل محمدتقی خان پسیان اختصاص یافته است . همچنین در گوشه شمالی آرامگاه نادر ، آرامگاه محمد تقی خان پسیان سردار خراسان قرار دارد .

 مسافران  هتل های مشهد همه ساله از این مکان دیدن می کنند .

 

مطالب مرتبط :


موزه آرامگاه نادری مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

بند گلستان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: موزه آرامگاه نادری مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک ملت مشهد در سال ۱۳۴۳ در زمان سلطنت محمدرضا شاه پهلوی در مکانی که آن زمان خارج شهر بود احداث گردید ولیکن با توجه به توسعه شهری این پارک اکنون در داخل شهر قرار گرفته‌ است . این پارک در آن زمان توسط دو مهندس طراح انگلیسی به سبک پارک‌ های انگلستان طراحی گردید ولی ساخت آن نهایتا چندین سال بعد توسط مهندسین ایرانی به اتمام رسید . بوستان ملت در غرب شهر مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد و در ضلع شمال غربی تقاطع آزادی قرار گرفته است . گردشگران  هتل های مشهد می توانند از این پارک زیبا دیدن کنند .

بوستان ملت مشهد

در مرکز پارک ساختمان فرهنگی - هنری امام رضا (ع) قرار دارد که شامل : کتابخانه ، کلاس‌ های فرهنگی هنری ، مسجد و … می‌باشد . در داخل پارک نیز یک شهربازی قرار گرفته‌است که قدیمی ترین شهربازی مشهد محسوب می‌شود . در ضلع شرقی پارک زمین‌های ورزشی پارک قرار دارد . این زمین‌ها شامل بزرگترین استخر روباز مشهد به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع با گنجایش ۴۰۰ نفر، زمین چمن فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، تنیس ، پیست اسکی و… می‌باشد به علاوه دورتا دور پارک زمین مخصوص دویدن و ورزش قرار دارد . باغ رز قسمتی سرپوشیده از پارک است که ویژه بانوان می باشد و دارای امکانات و تجهیزات ورزشی است .

بوستان ملت مشهد

 

مطالب مرتبط :

بوستان ملت مشهد

بند گلستان مشهد

بنای هارونیه مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستان ملت مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران به شمار می رود . این مجموعه در سال ۸۶ افتتاح شد و از جهت تجهیزات و تنوع و امکانات در رده بهترین پارکهای آبی دنیا می باشد . همچنین این مجموعه تا قبل از مکعب آبی چین از بزرگترین مجموعه آبی قاره آسیا به شمار می رفته است و سرسره آبی تاپسی توروی این مجموعه برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان شده است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94حتما از این مکان دیدن نمایند .

سرزمین موج های آبی مشهد

 

مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند.

از امکانات و تفریحات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی ، سرسره پیچشی ، سرسره موج ، سرسره تاپسی توروی ، سرسره تویستر ، چاله فضایی ، استخر موج ، رودخانه آرام و خروشان ، منطقه بازی کودکان ، استخر برکه ، سونای خشک و بخار ، جکوزی سرد و گرم ، رستوران ، کافی شاپ ، فروشگاه لوازم ورزشی ، حمام ترکی و …

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد

مسافران تور مشهد نوروز 94 می توانند لحظات خوشی را در این مکان مفرح بگذرانند .

 

مطالب مرتبط :


سرزمین موج های آبی مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: سرزمین موج های آبی مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مدرسه بالاسر مشهد

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مدرسه یکی از قدیمی ترین مدارس علمیه مشهد می باشد و در حاشیه شرقی بازار بزرگ مشهد و در بالای حرم واقع شده است به همین دلیل به مدرسه بالاسر مشهور شده است . گردشگران تور مشهد فروردین 94 از این مکان دیدن می کنند . این مدرسه همزمان با دو مدرسه پریزاد و دودر و به دستور شاهرخ تیموری ساخته شده است که در قدیم به مدرسه شاهرخی لقب گرفته بود . این مدزسه دارای چهار ایوان و 21 حجره در دو طبقه می باشد . مدخل این مدرسه در حاشیه شرقی بازار قرار دارد . ایوانهای مدرسه دارای کاشی کاری معرق است . چهار ردیف پلّه در چهار طرف کنج دیوارها طبقه اول را به طبقه دوم راه می‌ دهد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

مدرسه بالاسر مشهد

مدرسه بالاسر در سال 1091 و در زمان شاه سلیمان صفوی ساخته شده و پس از آن چندین بار در زمان های مختلف بازسازی شده است . از موقوفات این مدرسه شش دربند مغازه متصل به مدرسه می باشد . امروزه به علت گسترش اطراف حرم  از مدرسه زیاد اثری باقی نمانده و به دارالولایه و کفش‌کن جدید الاحداث الحاق شده است . مسافران تور مشهد نوروز 94 همه ساله از این مکان دیدن می کنند .

 

مطالب مرتبط :


مدرسه بالاسر مشهد

غار مغان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه بالاسر مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

فرهنگسرای بهشت مشهد

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
این فرهنگسرا در سال 1310 ساخته شده  و مربوط به دوره اول پهلوی می باشد . اولین کاربری این فرهنگسرا دبیرستان مستوفی بوده که بعد از آن به عنوان تالار عروسی از آن استفاده می شده است . این عمارت زیبا در خیابان امام خمینی و در غرب بلوار مدرس قرار دارد .
مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

فرهنگسرای بهشت مشهد

فرهنگسرای بهشت مشهد

در طی سال های اخیر این مکان زیبا نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد نوروز 94  را به خود جلب کرده و بازدید از آن برای مسافران تور مشهد فروردین 94 خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط :


فرهنگسرای بهشت مشهد

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگسرای بهشت مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .محمد تقی خان پسیان اولین خلبان ایرانی می باشد که آرامگاه آن در کنار آرامگاه نادر شاه افشار قرار گرفته است . بر سر این آرامگاه لوح سنگی ای نصب شده است . محمد تقی خان پسیان در سال 1309 در تبریز به دنیا آمد وی در سال 1324 به تهران آمد در آنجا به تحصیل در مدرسه نظام شد و بعد  از 5 سال به درجه سلطانی رسید . محمد تقی خان پس از آن روس ها را شکست داد و در سال 1335 به آلمان رفت و پس از بازگشت در سال 1338 به فرماندهی ژاندارمری خراسان در زمان مشیرالدوله رسید . در سال 1339 آزادی خواهان خراسان به رهبری محمد تقی خان قیام کردند که در این قیام محمد تقی خان در مقابله با اکراد بجنورد کشته شد . گردشگران تور مشهد فروردین 94 می توانند از این مکان دیدن کنند . این آرامگاه هر ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد نوروز 94  را به سمت خود جذب می کند .

 

مطالب مرتبط :


آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

باغ موزه نادری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد یکی از قدیمی ترین پارک های وسیع این شهر است که در 8 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده و با بزرگراه وکیل آباد به میدان آزادی و پارک بزرگ ملت مشهد مرتبط می شود . این پارک زیبا در سال های اخیر نظر بسیاری از گردشگران هتل های مشهد را به خود جلب کرده است . مساحت این پارک بیش از 70 هکتار است و دارای باغی طبیعی و انبوه از درختان نار و کاج و درختان کهنسال و رودخانه فصلی می باشد که با آب قنات آبیاری می‌شود . این پارک قدیمی با پستی و بلندی‌های طبیعی و درختان کاج و چنار از گذشته‌های دور به عنوان یکی از مراکز ییلاقی حاشیه  مشهد بوده است . هم جوار با پارک جنگلی وکیل آباد ، باغ وحش وکیل آباد که تنها باغ وحش مشهد و استان خراسان رضوی است قرار دارد . این باغ وحش دارای انواع گوناگونی از حیوانات می باشد . 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 

مطالب مرتبط :
پارک جنگلی وکیل آباد مشهد
هتل های مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک جنگلی وکیل آباد مشهد,دیدنی های مشهد, مکان های تفریحی مشهد,پارک های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است . این آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است . نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد . بخش فوقانی بنا بصورت مجوف و توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است . در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است .

آرامگاه فردوسی مشهد

مشهور است که پیکر فردوسی را به دلیل شیعه بودن فردوسی به گورستان راه ندادند و ناچار او را در باغ خودش درون شهر طابران توس ، نزدیک به دروازه شرقی رزان به خاک سپردند . خبری نه چندان موثق ساختن اولین بنا بر گور ابوالقاسم فردوسی را به سپهدار توس در زمان فردوسی ، یعنی ارسلان جاذب سپهدار توس نسبت داده که ذکر او در دیباچه شاهنامه آمده‌است .

آرامگاه فردوسی مشهد

باغ آرامگاه حدود شش هکتار مساحت و شامل یک موزه و کتابخانه می باشد . موزه در گذشته ، چایخانه سنتی و مکانی برای استراحت بازدیدکنندگان بود ولی بعدها در سال ۱۳۶۱ با کشف آثار باستانی در شهر قدیم توس و همچنین اهدای اشیای تاریخی توسط افراد مختلف به موزه مبدل گشت . مسافران هتل های مشهد می توانند همه روزه از این مکان دیدن نمایند .

آرامگاه فردوسی مشهد


مطالب مرتبط :
آرامگاه فردوسی مشهد
هتل های مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه فردوسی مشهد,دیدنی های فردوسی,مکان های دیدنی فردوسی,جاذبه های گردشگری فردوسی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این حمام تاریخی مربوط به دوره صفوی می باشد و یکی از بزرگترین حمام های ایران است که در بازار بزرگ مشهد واقع شده است . این بنا با تلاش مهدی قلی بیک جانی قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی در اوایل قرن یازدهم ساخته شده است که به حمام شاه معروف بوده و شامل قسمت هایی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و ... می باشد .

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

بزرگترين و زيباترين بخش اين حمام بينه آن است که در طرح و نقشه ای مربع شکل با هشت ستون سنگي و پوشش مدور ، با نگارگری سیزده لایه ای تزیین شده است .

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

دیدن این حمام زیبا برای گردشگران هتل های مشهد خالی از لطف نیست .

مطالب مرتبط :

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

هتل های مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

 

 

 

این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد

 عکسها و تصاویر هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

 

 

این هتل پنج ستاره که شامل دو فاز است در سال هشتاد و هشت به پایان رسید هتل پارس مشهد در اطراف بلوار وکیل آباد که بلوار اصلی مشهد است ساخته شده است این هتل مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع دارد هتل شامل رستوران،چایخانه،تالار،پارک بازی برای کودکان و دریاچه مصنوعی است 

عکسها و تصاویر هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

مطالب مرتبط :
هتل مجلل درویشی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد
هتل پارس مشهد
هتل های مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,ارزانترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

رستوران روف گاردن هتل درویشی

 تور مشهد رستوران روف گاردن هتل درویشی

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد از رستوران های خوب این شهر می باشد. این رستوران در قسمت فوقانی و طبقه بالای لابی هتل قرار دارد. این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که مهمانان عزیز می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص سرو می شود که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافرانتورمشهد که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای فرنگی رستوران روف گاردن را امتحان کنند.

 

رستوران برکه هتل درویشی 

 

تور مشهد رستوران برکه هتل درویشی

رستوران برکه هتل درویشی مشهد رستورانی با فضایی بسیار دلباز ,  زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان , میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است. مسافرانتورمشهد که علاقه مند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا و دنج هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

 

رستوران مراکشی هتل درویشی

 

 تور مشهد رستوران مراکشی هتل درویشی

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد در طبقه پایین و قسمت تحتانی هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. در رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد غذاها به صورت عجیبی طبخ و در ظروف بسیار خاصی سرو می شوند. مسافران تورمشهد که علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد بروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مهمانان و مسافران می شود.

 

رستوران آتریوم هتل درویشی

 تور مشهد رستوران آتریوم هتل درویشی

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد دارای فضایی بزرگ , زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است و شما می توانید هر انچه را که دوست دارید خودتان بردارید و نوش جان کنید. رستوران آتریوم هتل درویشی که غذای آن به صورت بوفه آزاد است در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. مسافران خوش خوراک تورمشهد رستوران های خوب هتل درویشی مشهد را که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم , از جمله رستوران آتریوم آن را از دست ندهید.

 

رستوران ارغوان هتل درویشی

 

 تور مشهد رستوران (صبحانه خوری) ارغوان هتل درویشی

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد در واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان هتل درویشی مشهد با موکتی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافران تورمشهد که در هتل درویشی اقامت دارند هنگامی که می خواهند صبحانه خود را در صبحانه خوری ارغوان نوش جان کنند , می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است. به مسافران تورمشهد پیشنهاد میکنیم که این محیط آرام و زیبا را برای میل کردن صبحانه خود از دست ندهند.

مطالب مرتبط :

مجموعه رستوران های هتل درویشی مشهد
رستوران قصر هدیش مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه رستوران های هتل درویشی مشهد,رستوران های مشهد,بهترین رستوران های مشهد,مجلل ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مدرسه پریزاد مشهد مربوط به دوره تیموریان می باشد که در مجاورت حرم امام رضا (ع) واقع شده است .

و مسافران تورمشهد از آن دیدن می کنند .این مدرسه منسوب به پریزاد ندیمه گوهرشاد بوده و در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شده است .

 

مدرسه پریزاد مشهد

 

این مدرسه دارای 4 ایوان است و شامل غرفه ها و حجره هایی می باشد که با نقوش اسلیمی و آجر کاری تزیین شده اند . این مدرسه یکی از اماکن دیدنی و تاریخی مشهد به حساب می آید که نظر بسیاری از گردشگران تورمشهد را به خود جلب کرده است و علاقه مندان تورمشهد می توانند پس از زیارت به این مدرسه تاریخی هم سری بزنند .

مطالب مرتبط :

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه دودر مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این مدرسه در قرن نهم هجری قمری در کنار حرم اما رضا (ع) و مقابل مدرسه پریزاد ساخته شده است . این مدرسه یکی از اصیل ترین مدارس دوره تیموری می باشد که دارای چهار ایوان می باشد و شامل غرفه ها و حجره هایی در دو طبقه می باشد و شامل دو گنبد فیروزه ای است . بسیاری از گردشگران 
تورمشهد پس از زیارت به این بنا هم سری می زنند .

 

مدرسه دودر مشهد

اين اثر تاريخى توسط امير يوسف خواجه بهادر ملقب به غياث الدين که يكى از فرماندهان دوره تيمورى بوده در دوران سلطنت ميرزا شاهرخ ساخته شده است ، این بنا مدتى به نام يوسف خواجه و سپس به دودر ، به علت وجود دو ورودى در شرق و غرب مدرسه شهرت پیدا کرد . همچنین این مدرسه در دوره صفویه مرمت شده است .

در سال های اخیر این بنا نظر بسیاری از گردشگران تورمشهد را به خود جلب کرده است .

مطالب مرتبط :

مدرسه دودر مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه دودر مشهد,دیدنی های مشهد, اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این آرامگاه در محله کوهسنگی قرار دارد و متعلق به میرزا ابراهیم اول می باشد . وی از سادات دوره صفوی بوده و نسبش به ابو جعفر موسی مبرقع فرزند امام جواد (ع) می رسد . این مقبره در ملک شخصی خود میرزا ابراهیم واقع شده است و با منظر ایوانی کاشی کاری شده نظر بسیاری از گردشگران تورمشهد را به خود جلب کرده است .

 

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد

 

در صحن مقبره تعداد دیگری از علمای اخیر خراسان دفن شده اند . میرزا ابراهیم موقوفات بسیاری را در شهر های مشهد ، اردکان و تربت جام انجام داده است و حدود بیست هزار نفر از این موقوفات بهره مند می شوند . این اقدام وی باعث شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوی و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند و بخاطر همین مسئله اقدام وی یکی از پدیده های فرهنگی مشهد به شمار می رود .

مسافران تورمشهد می توانند همه روزه از این مکان دیدن نمایند .

 

 

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

 

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد دارای گنبدی زرد و آبی است که ترکیب رنگی بسیار زیبایی را تشکیل داده است و داخل آرامگاه که می شوید آرامش خاصی وجود شما را فرا می گیرد. پیر پالان دوز چشم به مال دنیا و ظواهر آن نداشت , او خدا را انتخاب کرد و خدا هم به او عظمت و جلال بخشید. آرامگاه پیر پالان دوز یکی از قدیمی ترین زیارتگاه ها و آرامگاه های شهر مقدس مشهد است و نظر بسیاری از گردشگران تورمشهد را به خود جلب کرده است . این آرامگاه در ابتدا در پایین خیابان نواب صفوی در زمان سلطان محمد خدابنده ساخته شده بود , اما بعد از انقلاب این حرم را خراب و بازسازی کردند و اکنون به زیارتگاهی زیبا و آرامش بخش در محیطی آرام تبدیل شده است, آرامگاه پیر پالان دوز مشهد  از گنبدی پیازی شکل با ترکیب رنگی زیبای زرد و آبی و ایوانی آجری و کاش های فیروزه ای رنگ زیبا تشکیل شده است و این آرامگاه چهار ضلعی است. روی سقف این آرامگاه آثاری از نقاشی هایی که مربوط به دوره صفویان است دیده می شود. پیر پالان دوز از آن جهت به این نام شهرت گرفت که برای امرار معاش خود پالان دوزی می کرد.این آرامگاه هم مانند آرامگاه حر عاملی یکی از چهار آرامگاه نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و در خیابان نواب صفوی در ضلع شرقی حرم قرار دارد. مسافران 

تورمشهد می توانند از این بنا دیدن کنند .

 

 

 

آرامگاه حر عاملی مشهد

 

حر عاملی از نوادگان حر بن یزید ریاحی است که زمانی که به ایران آمد به اصفهان رفت و بعد راهی مشهد شد. او در مشهد شیخ الاسلام و مدرس بود. هنگامی که فوت کرد جسدش را در سرداب یکی از صفه های شمال شرقی واقع در صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) دفن کردند که نزدیک مدرسه میرزا جعفر می باشد. حر عاملی از فقها و محدثان امامیه قرن یازدهم است که از آثار آن می توان به وسائل الشیعه اشاره کرد که این اثر باعث شد که عده ای او را صاحب وسائل بخوانند. آرامگاه حر عاملی یکی از چهار آرامگاه نزدیک حرم امام رضا (ع) است. وهمه ساله بسیاری از گردشگران تورمشهد را به سمت خود مکشاند و مسافران تورمشهد می توانند از این زیارتگاه دیدن نمایند .

مطالب مرتبط :

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد

آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

آرامگا ه شیخ بهایی مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه های مشهد,مکان های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهدبا رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهد برای اقامت خانوادگی مسافران تور مشهد بسیار راحت و مناسب می باشد. 

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

منبع : هتل های مشهد



 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد


 

مطالب مرتبط :


تور لحظه آخری مشهد
تورمشهد
تور مشهد 94
هتل جواهری مشهد
هتل جهان مشهد
هتل عرش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و توریستی مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است که مسافران تور مشهد به راحتی می توانند به این مجتمع دسترسی داشته باشند. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

 

مطالب مرتبط :


تور لحظه آخری مشهد
تورمشهد
تور مشهد 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهدچند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهدو وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . مسافران تور مشهد عموما از این مرکز خرید بازدید می کنند و مورد توجهشان می باشد.

منبع : مراکز خرید مشهد

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آلتون مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در زمان قدیم بخشی از محله های بزرگ محسوب می شد و از محله های اعیانی بخش چهار باغ به شمار می آمد.  شهر مقدس مشهد با بهتر شدن وضع اقتصادیش باعث شده تا منازل این منطقه نیز به مراکز تجاری و خرید تبدیل شود .بازار جنت مشهد در حال حاضر از مهمترین مراکز خرید پوشاک در شهر مشهد می باشد . بازار جنت مشهد به هتل ها و مرکزهای اقامتی بسیار نزدیک می باشد . هتل های زیتون , آسیا , جم , پردیس مشهد از هتل هایی است که به بازار جنت مشهد نزدیک هستند. در این بازار مسافران عزیز تور مشهد می توانند پوشاک شیک و مجلسی خریداری نمایند. در این بازار رستورانهایی هم وجود دارد که می توانید از این رستورانها استفاده نمایید و از غذاهای متنوع رستورانها لذت ببرید و استراحت نمایید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

 

آرامگاه امامزاده اسماعیل مشهد یا شاهزاده اسماعیل در فاصله 30 km مشهد مقدس از طرف شهر نیشابور و در روستای زیبای امان‌آباد قرار گرفته است. در مجاور عمارت آرامگاه زائرسرایی برای استراحت و خواندن نماز برای مسافران تور مشهد ایجاد شده است. برای آرامگاه امامزاده اسماعیل مشهد ضریح جدیدی نصب شده است که بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است. بر طبق شواهد و مدارک نسب امامزاده اسماعیل مشهد به امام حسین علیه السلام می باشد .

 

 

 

 

امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد


امامزادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد در مجاور دره بند زیبای گلستان و در پنج km غربی شهر مقدس مشهد در اول روستای گلستان بنایی که به تازگی ساخته شده و با نمای جدید و با  کاشی های معرق قرار طراحی شده است وجود دارد که این بنا آستان مبارکه امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد از فرزندان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام می باشد. زائرین اصلی این آستان مقدس از کشور های مسلمان عربی و نوار حاشیه ای خلیج فارس است. مسافران تور مشهد می توانند در سفر خود به مشهد مقدس از این آستانه مقدس نیز بازدید نمایند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد



 

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی آرامگاه خواجه ربیع مشهد ساخته شد. خواجه ربیع از یاران امام علی (ع) و از اصحاب پیامبر می باشد. با روایاتی که وجود دارد امام رضا (ع) زمانی که به سمت خراسان حرکت می کردند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت نمودند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در پایان خیابان ربیع قرار گرفته در شمال غربی مشهد داخل باغ زیبا و بزرگ و کنار کشف رود قرار گرفته است که این ویژگی ها موجب زیباتر شدن محیط این آرامگاه گردیده. آرامگاه خواجه ربیع مشهد از یک گنبد به ارتفاع 18 متر که با کاشی های فیروزه ای تزئین شده و 4 ایوان و ظاهری 8 ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع مشهد با نقش های طلایی رنگ طراحی و تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را چند برابر کرده است و گردشگران و مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن و می کنند.


 

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.


منابع مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای زیارتی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رضا مشهد

این هتل سه ستاره که قدمت زیادی دارد در خیابان طبرسی واقع شده است و تا حرم مطهر پانصد متر فاصله دارد که با پای پیاده 4 دقیقه و با خودرو کمتر از یک دقیقه طول می کشد

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مجتمع تجاری پروما مشهد

این مرکز خرید در محله پربازدید و مدرن شهر مشهد واقع شده است مجتمع تجاری پروما مشهد مجاور میدان جانباز مشهد واقع شده است و در روز بیش از هفت هزار نفر از این مجتمع بازدید میکنند.این مرکز تجاری مشهددر زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع واقع شده است و دارای سیصد واحد تجاری است که شامل پنج طبقه و پارکینگ است در این فروشگاه مشهد کالاهایی مانند شکلات،میوه و سبزی،شیرینی انواع لباس،زیور آلات ،کیف و کفش ،لوازم التحریر ،لوازم آرایشی،اسباب بازی ،لوازم خانگی و فست فود ارائه می شود

مجتمع تجاری پروما مشهد

مجتمع تجاری پروما مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتی را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی به مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صوتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگ طبقاتی نیز هست

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هفت آسمان مشهد

این هتل سه ستاره تا حرم مطهر هفتصد کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد هتل دارای نه طبقه است دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ،یخچال، تلویزیون، سوئیت،اینترنت وایرلس،ترانسفر شبانه روزی حرم، صبحانه خوری ، رستوران و کافی شاپ است. 

هتل هفت آسمان مشهد

 هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تارا مشهد

این هتل ستاره که در سال 74 تاسیس گردیده است دارای 1126 اتاق است همچین اتاقهای بزرگ و راحت ،سالن کنفرانس و همایش با ظرفیت سیصد نفر است  هتل رو به چشم انداز زیبای حرم مطهر است و در ورودی صحن شیخ طوسی است که نمایی زیبا از حرم مشاهده می شود هتل تا حرم هشت دقیقه پیاده فاصله دارد

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

تور مشهد سه روزه

هتل سینور مشهد

این هتل 4 ستاره در خیابان 17 شهریور مشهد قرار گرفته است که درست روبروی بازار امام رضا است هتل دارای بیست طبقه است و به همه مراکز خرید و تجاری نزدیک است 

هتل سینور مشهد

 تور مشهد سه روزه

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد

این هتل 4 ستاره که صد و پنجاه متر از حرم فاصله دارد در خیابان امام رضا و در کنار میدان بیت المقدس واقع شده است.برای رفتن به حرم نیازی به ماشین نیست و پیاده کمتر از سه دقیقه تا حرم فاصله استتور مشهد سه روزه

 

هتل سی برگ مشهد

این هتل 3 ستاره در بهترین منطقه مشهد واقع شده است و دارای طراحی مدرن است هتل سی برگ مشهدداری 8 طبقه با 56 واحد است هتل دارای تریا و رستوران است صبحانه هرروز از ساعت هفت تا ده صبح سرو میشود و در بالاترین طبقه هتل است و به صورت بوفه است و رستوران هتل در طبقه همکف است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی میکند.هتل دارای خدماتی از قبیل اینترنت رایگان،ترانسفر رایگان به حرم و برنامه گردشگری است

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل هاترا مشهد

این هتل 3 ستاره در حد هتل چهار ستاره است و حدود ده دقیقه از حرم پیاده روی دارد.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ، سیستم گرمایی و سرمایی است.هتل دارای چهل و پنج واحد است که 123 تخت دارد هتل نه طبقه دارد.هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد 

هتل هاترا مشهد

 هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهدتور مشهد سه روزه

 هتل مرمر مشهد

 هتل مرمر مشهد

این هتل  2 ستاره در خرداد سال 93 تاسیس گردید هتل مرمر مشهد فضایی دلنشین و دلپذیر برای مسافرانمشهد دارد.رستوران هتل همراه با صبحانه ،ناهارو شام است هتل درارای تلویزیون با ماهواره،کافی شاپ،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری و آسانسور است 

 

هتل آتی مشهد

این هتل 2 ستاره هتل آتی مشهد تاپ است و شامل 45 اتاق است و تا حرم مطهر سی دقیقه فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل سرویس رایگان به حرم در چندین نوبت رستوران،کافی شاپ،اینترنت درلابی،کافی نت،آسانسور ،گشت درون شهری و برون شهری است

هتل آتی مشهدتور مشهد سه روزه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا مشهد مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هشتم

 

 

 

 

 

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 

 

 

 

هتل تارا مشهد

 

هتل تارا مشهد

 

هتل تارا مشهد در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا مشهد تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

 

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد در غرب شهر معنوی مشهد واقع شده است و دارای 228 اتاق است. این هتل از هتل های زیبای سه ستاره مشهد می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود رستوران سنتی و شربت خانه ایرانی در کنار دریاچه است. هتل پارسای مشهد از امکانات متنوعی برخوردار است , مانند: رستوران , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , سالن ورزش , باشگاه بیلیارد , زمین تنیس , آرایشگاه , فضای سبز و...

آدرس: بلوار وکیل آباد , تقاطع شهید صیاد شیرازی

 

 

 

 

 

هتل بزرگ طرقبه مشهد

 

 هتل بزرگ طرقبه مشهد

 

هتل بزرگ طرقبه مشهد دارای 315 اتاق است و در یک منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی واقع شده است. این هتل در دامنه رشته کوه های زیبای بینالود قرار دارد و همین امر باعث جلب توجه گردشگران ایرانی و خارجی شده است. از امکانات هتل بزرگ طرقبه مشهد پارکینگ , میدان ورزشی , فضایی سرسبز و بزرگ و دل نشین , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , باشگاه بیلیارد , فروشگاه و... می باشد.

 

آدرس: 5 کیلو متری طرقبه , جنب پمپ بنزین گلستان

 

 

 

 

هتل پردیس مشهد

 

هتل پردیس مشهد

 

هتل پردیس مشهد در نزدیکی بازار جنت و در نزدیکی پارک باغ ملی قرار دارد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به  رستوران , پارکینگ اختصاصی , گردش برون و درون شهری و... اشاره کرد.

 

این هتل دارای 153 واحد و سه رستوران است. رستوران هتل پردیس مشهد با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در شش طبقه آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران گرامی می باشد.

 

آدرس: خیابان امام خمینی , نرسیده به بازار جنت

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد